Meie juurde tuli klient, kes oli ostnud endale Roomba eesti e-poest, kust oli hea odav osta, kuid odav hind sisaldas palju probleeme.

  1. Garantii remondiks võeti robot ära ja remont võttis aega üle 1 kuu. (Meie proovime alati probleemi lahendada ootetööna)
  2. Kui garantiiaeg lõppes, siis müüja enam toodet remonti ei võtnud. (Meie hooldame ja remondime oma roboteid isegi siis, kui nad on 8 aastat vana).
  3. Klient pöördus suvalisse kodumasinate remondifirmasse lootuses abi saada. Võeti vastu, vaadati üle ja kuna iRoboti varuosasid saavad pakkuda vaid ametlikud esindused, siis nad midagi selle robotiga teha ei saanud. Kliendilt küsiti ikka 20 EUR-i ülevaatuse eest. (Meil on olemas nii varuosad, kui ka teadmised ning ilmaasjata me kliendilt raha ei võta.)
  4. Klient pöördus meie poole ning olles selle kurva loo ära kuulanud, tegime selle roboti korda umbes 5 minutiga. Üldiselt me ei remondi “kotiga maaletoodud” iRoboti tooteid.

Miks me sellest kirjutame?

Enne ostmist tasub mõelda ka sellele, et iRoboti toodete eluiga on 10+ aastat. Odavmüüjalt ostetud robot sisaldabki endas odavat teenust ja teenindust, kuna neil lihtsalt puuduvad teadmised ning varuosad.

Seda, kas teie robot on ametlikult maaletoodud või mitte saate kontrollida.

Eemaldage robotilt konteiner ja keerake selili. All näete numbrit (näit. JBN65041211100908070605).
Saatke see number klienditugi@eestirobot.ee ja me vastame teile, kas on tegemist ausal teel Eestisse saabunud robotiga või on see “kotiga” maaletoodud.

Meeldivaid iRoboti toodete kasutuselamusi soovides

iRobot